GAJET BARU – FORTABLE SPEAKER

Portable Speaker – Lampu yang lip lap tu yang tak tahan

Nak buat apa pula mokcik dengan speaker ni.
Yez… Mokcik nak berseronok mengajor sementara berpeluang jadi cikgu sekolah la…

Hari ni mokcik buka GM Klang nak beli speaker yang boleh guna mic. Pukul 9.45 pagi dah tercongok depan pintu menunggu kedai buka 10.00 pg. Nampak tak semangatnya mokcik.



Mokcik diberi tahu sebelum ni mokcik kena ajar pj. Huiii.. sepanjang bergelar guru mokcik paling mengelak kena ajar PJ. Tapi kali ini mokcik tiada pilihan…. bilangan waktu mengahar subjek geografi tak cukup.

Tak pa. ambik cabaran baru. Jom gurgle 2020… kita bersenam ala2 zumba….

Koleksi video senaman – siap didownload


mokcik dah kumpulkan video2 senaman ni…. lagu2 best. Banyak dari kumpulan teacherrobik. Lagu Panama, Blackpink, Donde, Temberang, Syantik, Hutang, Pura-pura Bujang, Zapin Melayu, Ragaman, Luar Biasa, Jatuh Bangun dan banyak lagi. …. juga kaka enda dari kumpulan Indonesia macam ado. Mokcik dah kumpulkan tu.. korang jangan segan2 lah nak berzumba di rumah. Ha ha.

Kita cuba ya gurgle . Nanti kalau mokcik tak larat…. mokcik jadi ‘cikgu pj pegang payung duduk tepi padang je lah….. ‘. Kerusi lipat pun mokcik dah sediakan ni… he3

Wah baju sukan muslimah pun mokcik dah siap beli online …

Baju sukan beli online

Yang tak tahan tu…. ada baju pink ropol2 bawahnya tu.. sejak bila pulak mokcik minat pakai pink tu. Abaikan saiz 2xl tu ya… nanti lepas 9 bulan ajo PJ .. keciklah baju tu… ya iyalah

Hah… macam mana kalau tak jadi ajar pj…. eh semangat mokcik bukan setakat kena ajar PJ .. tapi semangat nak kurangkan semangat badan mokcik juga ni la… Mokcik nak gak nak pencen dengan sehat dan bergaya …

#MogaSentiasaDalamRedhoAllah

1 thought on “GAJET BARU – FORTABLE SPEAKER

  1. Tahniah, terbaiklah mokcik..tak sabar nak ikut kelas zumba mokcik..tang baju tu…saya cuba bayangkan..🙄 ok..gak..hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *